Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
orioNSet

Бронежилет "class DamageSystem"

Доброго времени суток. Такой вопрос, за что отвечает "class DamageSystem" на бронежилете а именно:  

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

По примеру выше

damage=0.20000001; - будет значить что бронежилет пропустит только 20% урона для хп от полученного в него 

И полностью гасит вероятность кровотека и примет только 50% шока (с учётом кривых регистраций урона естественно) 

Edited by AlAzrael (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites







  • 0

В нём содержатся настройки хп бронежилета (hitpoints), материалов повреждения в разных состояниях (healthLevels), коэффициенты защиты от разных типов урона (хп, кровотечение, шок - где 1.0 пропускает 100% урона, а например 0.2 - 20%).

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
51 минуту назад, AlAzrael сказал:

В нём содержатся настройки хп бронежилета (hitpoints), материалов повреждения в разных состояниях (healthLevels), коэффициенты защиты от разных типов урона (хп, кровотечение, шок - где 1.0 пропускает 100% урона, а например 0.2 - 20%).

Особую роль защиты бронежилета от выстрелов какая строка? Hitpoints?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
44 минуты назад, orioNSet сказал:

Особую роль защиты бронежилета от выстрелов какая строка? Hitpoints?

				class Projectile
				{
					class Health
					{
						damage=0.20000001;
					};
					class Blood
					{
						damage=0;
					};
					class Shock
					{
						damage=0.50000002;
					};
				};
				

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.