Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Blazel

SpookyArea

Всем привет! хочу добавить новый дым, на основе богемских. В воркбенче перекрасил дым в черный и хочу сделать на основе уже имеющегося класса SpookyArea. 
Запаковал и загрузил на сервер. Но в списке обьектов нету нового дыма. куда копать? Может я что-то не так делаю?
 

class SpookyAreaBlack : EffectArea
{
    // ----------------------------------------------
    //                 INITIAL SETUP
    // ----------------------------------------------
        //m_ParticleID = ParticleList.CONTAMINATED_AREA_GAS_BIGASS_B;
        //m_AroundParticleID = ParticleList.CONTAMINATED_AREA_GAS_AROUND_B;
        //m_TinyParticleID = ParticleList.CONTAMINATED_AREA_GAS_TINY_B;
    
    override void SetupZoneData(  EffectAreaParams params )
    {
        super.SetupZoneData( params );
    }
    
    override void EEInit()
    {
        // Убедимся, что у нас есть массив частиц
        if ( !m_ToxicClouds )
            m_ToxicClouds = new array<Particle>;
        
        SetSynchDirty();
        
        #ifdef DEVELOPER
        //Отладка при размещении объекта вручную с использованием внутренних инструментов
        if ( GetGame().IsServer() && !GetGame().IsMultiplayer() )
        {
            Debug.Log("YOU CAN IGNORE THE FOLLOWING DUMP");
            InitZone();
            Debug.Log("YOU CAN USE FOLLOWING DATA PROPERLY");
        }
        #endif
        
        if ( GetGame().IsClient() && GetGame().IsMultiplayer() )
            InitZone();
        
        super.EEInit();
    }
    
    // Мы порождаем частицы и настраиваем триггер
    override void InitZone()
    {
        super.InitZone();
    }
    
    override void InitZoneServer()
    {
        super.InitZoneServer();
        
        // Создаем триггер на сервере
        if ( m_TriggerType != "" )
            CreateTrigger( m_Position, m_Radius );
    }
    
    override void InitZoneClient()
    {
        super.InitZoneClient();
        
        // Мы создаем VFX на клиенте
        PlaceParticles( GetWorldPosition(), m_Radius, m_InnerRings, m_InnerSpacing, m_OuterRingToggle, m_OuterSpacing, m_OuterRingOffset, ParticleList.CONTAMINATED_AREA_GAS_BIGASS_B );
    }
    
    override void EEDelete( EntityAI parent )
    {
        super.EEDelete( parent );
    }
}
modded class ParticleList
{
	//static const int MODDED_PARTICLE = RegisterParticle( "mod_folder/" , "my_modded_particle");
	static const int CONTAMINATED_AREA_GAS_TINY_B		= RegisterParticle("","contaminated_area_gas_around_tiny_black");
	static const int CONTAMINATED_AREA_GAS_AROUND_B	= RegisterParticle("","contaminated_area_gas_around_black");
	static const int CONTAMINATED_AREA_GAS_BIGASS_B	= RegisterParticle("","contaminated_area_gas_bigass_black");
	static const int CONTAMINATED_AREA_GAS_GROUND_B	= RegisterParticle("","contaminated_area_gas_ground_black");
	//static const int CONTAMINATED_AREA_GAS_SHELL	= RegisterParticle("contaminated_area_gas_shell");
	

}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Всё правильно вроде привяжи теперь этот дым к любому предмету (Как это делается в хеликраше) и потом спавни этот предмет. Я так делал 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites



Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.