Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
- 0
bleedingsourcesmanagerserver.c и заражение крови
Asked by
OskarDallas
-
Our picks
Доброго всем. Помогите найти ответ.
В файле bleedingsourcesmanagerserver.c описана случайная подсадка заражения крови. Пытаюсь изменить на любую другую болезнь, но все равно идет подсадка заражения крови. В чем может быть причина?
Вроде поковырялся, но нигде больше подсадки не вижу.
Заражение идет именно при ударе от зараженных
override protected bool RemoveBleedingSource(int bit) { if(!super.RemoveBleedingSource(bit)) { Error("Failed to remove bleeding source:" + bit); } int inverse_bit_mask = ~bit; m_Player.SetBleedingBits(m_Player.GetBleedingBits() & inverse_bit_mask ); //infection moved here to allow proper working in singleplayer float chanceToInfect; if (m_Item) { chanceToInfect = m_Item.GetInfectionChance(0, CachedObjectsParams.PARAM1_BOOL); } else { chanceToInfect = PlayerConstants.BLEEDING_SOURCE_CLOSE_INFECTION_CHANCE; } float diceRoll = Math.RandomFloat01(); if (diceRoll < chanceToInfect) { m_Player.InsertAgent(eAgents.BRAIN); } m_Item = null;//reset, so that next call, if induced by self-healing, will have no item return true; }
Share this post
Link to post
Share on other sites