Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Thomas

Конфиг(взять в руки)

Какой параметр в конфиге нужно прописать чтобы предмет нельзя было взять в руки?

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
class HeliCrate1 extends WoodenCrate
{
	override bool CanPutIntoHands( EntityAI parent )
	{
		return false;
	}
	override bool CanPutInCargo( EntityAI parent )
	{
		return false;
	}
	bool CanBePacked()
	{		
		return false;
	}
	
	bool CanBeManipulated()
	{
		return false;
	}
};
13 minutes ago, CrazyJesus said:

class urname : itembase { override bool CanPutIntoHands( EntityAI parent ) { if ( !super.CanPutIntoHands( parent ) ) { return false; } if ( GetCompEM().IsSwitchedOn() ) { return false; } return true; } };


class urname : itembase
{
  override bool CanPutIntoHands( EntityAI parent )
  {
  if ( !super.CanPutIntoHands( parent ) )
  {
  return false;
  }
  if ( GetCompEM().IsSwitchedOn() )
  {
  return false;
  }
  
  return true;
  }
};

примерно так, как-то. Попробуй поменять true на false. Танцы с бубном и у тебя получится👍

Сделал так и получилось 
 

 

Edited by Thomas (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Не все так просто. Ваще не все. 
Создаешь свой  предмет и свой класс собственно, а с ним уже делаешь все что тебе нужно.  Потом пакуешь в клиентский свой мод

Поюзай поиск, здесь добрые люди уже выкладывали примеры бочки. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
6 hours ago, Plut said:

Не все так просто. Ваще не все. 
Создаешь свой  предмет и свой класс собственно, а с ним уже делаешь все что тебе нужно.  Потом пакуешь в клиентский свой мод

Поюзай поиск, здесь добрые люди уже выкладывали примеры бочки. 

По ключевым словам нечего не нашёл, может можешь какой то пример скинуть?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
7 hours ago, Plut said:

Не все так просто. Ваще не все. 
Создаешь свой  предмет и свой класс собственно, а с ним уже делаешь все что тебе нужно.  Потом пакуешь в клиентский свой мод

Поюзай поиск, здесь добрые люди уже выкладывали примеры бочки. 

Я знаю что нужно сделать свой клиенский мод, у меня уже всё готово но мой ящик можно взять в руки а я этого не хочу 
Какие параметры за это отвечают?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
4 минуты назад, Thomas сказал:

Я знаю что нужно сделать свой клиенский мод, у меня уже всё готово но мой ящик можно взять в руки а я этого не хочу 
Какие параметры за это отвечают?

 


Функция CanPutIntoHands(), копай её

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
class urname : itembase
{
  override bool CanPutIntoHands( EntityAI parent )
  {
  if ( !super.CanPutIntoHands( parent ) )
  {
  return false;
  }
  if ( GetCompEM().IsSwitchedOn() )
  {
  return false;
  }
  
  return true;
  }
};

примерно так, как-то. Попробуй поменять true на false. Танцы с бубном и у тебя получится👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.