Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Verum

Строительство

Кто может подсказать... Прям уже не знаю где копать.. Поставил скрипт билдэнивейр.... ( классический со стима). На сервере не во всех местах ставится разметка... в некоторых ставится, но не даёт построить... нет экшена вкопать столбы... НО, с этими же модами на локалке ставится ВЕЗДЕ и всё строится... как победить эту проблему?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

@spec Ну когда на своём компьютере запускаешь сервер и заходишь на него, будто он где то на хостинге.

 

@123new Нашёл решение... В срочках билдэнивейр был прописан только забор... дописал массив на все постройки... заработало...
Но странно то, что на своём сервер строило и так... а как в сеть кинул, не хотел. Но вопрос решён.. Если кому интересно, то вот:
 

modded class Construction
{

	protected ref array<typename> m_Stroika = {Fence,Watchtower,bp_door,bp_big_door};

	override bool IsCollidingEx( CollisionCheckData check_data )
	{
		return false;
	}
	
	override bool IsColliding(string part_name)
	{
		if (GetParent().IsAnyInherited(m_Stroika))
			return false;

		return super.IsColliding(part_name);
	}
}	
modded class Hologram
{
	override void EvaluateCollision(ItemBase action_item = null)
	{
		if (m_Projection.IsInherited(Fence) || m_Projection.IsInherited(FenceKit) || m_Projection.IsInherited(Watchtower) || m_Projection.IsInherited(WatchtowerKit) || m_Projection.IsInherited(bp_door) || m_Projection.IsInherited(bp_door_kit) || m_Projection.IsInherited(bp_big_door) || m_Projection.IsInherited(bp_big_door_kit))
		{
			SetIsColliding(false);
			return;
		}
		super.EvaluateCollision();
	}
			
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

искать мод-виновник проблемы)) все старыми знакомыми методами

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.