Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
ywoker

Ошибка Addon builder

Доброго времени суток!
Решил сделать "ретекстур" некоторых вещей, делал все по гайду на ютубчике (ибо я ламер). И шло все хорошо пока не наткнулся на следующую ошибку.
При паковке аддона выдает ошибку "Build failed. Result code=-1" "CfgConvert task failed"
В гугле не забанен и поэтому выяснил, что проблема в моем конфиге (руки кривые).
Люди добрые прошу вашей помощи! Укажите мне где ошибка в конфиге 😃

Скрытый текст

enum {
    DESTRUCTENGINE = 2,
    DESTRUCTDEFAULT = 6,
    DESTRUCTWRECK = 7,
    DESTRUCTTREE = 3,
    DESTRUCTTENT = 4,
    DESTRUCTNO = 0,
    DESTRUCTMAN = 5,
    DESTRUCTBUILDING = 1,
};

class CfgPatches {
    class DZ_Characters_Pants {
        units[] = {"bdu_pants_Woodland", "Jeans_Black", "Jeans_BlueDark", "Jeans_Blue", "Jeans_Brown", "Jeans_Green", "Jeans_Grey", "MaleLegs", "FemaleLegs"};
        weapons[] = {};
        requiredVersion = 0.1;
        requiredAddons[] = {"DZ_Characters"};
    };
};

class CfgVehicles {
    class Inventory_Base;    // External class reference
    class CargoPants_Beige;
    
    class CamoPantsCargo_ColorBase : CargoPants_Beige {
        displayName = "CamoPantsCargo";
        descriptionShort = "Штаны";
        model = "\DZ\characters\pants\cargoPants_g.p3d";
        ContinuouActions[] = {AT_WRING_CLOTHES};
        inventorySlot[] = {"Legs"};
        simulation = "clothing";
        itemInfo[] = {"Clothing", "Legs"};
        itemSize[] = {2, 3};
        itemsCargoSize[] = {7, 10};
        weight = 20;
        ragQuantity = 3;
        varWetMax = 1.0;
        heatIsolation = 0.8;
        repairableWithKits[] = {5, 2};
        repairCosts[] = {30.0, 25.0};
        quickBarBonus = 2;
        hiddenSelections[] = {"camoGround", "camoMale", "camoFemale"};
        hiddenSelectionsTextures[] = {};
        
        class ClothingTypes {
            male = "\DZ\characters\pants\cargoPants_m.p3d";
            female = "\DZ\characters\pants\cargoPants_f.p3d";
        };
        
        class DamageSystem {
            class GlobalHealth {
                class Health {
                    hitpoints = 100;
                    healthLevels[] = {{1.0, {"DZ\characters\pants\Data\CargoPants.rvmat", "DZ\characters\pants\Data\CargoPants_g.rvmat"}}, {0.7, {"DZ\characters\pants\Data\CargoPants.rvmat", "DZ\characters\pants\Data\CargoPants_g.rvmat"}}, {0.5, {"DZ\characters\pants\Data\CargoPants_damage.rvmat", "DZ\characters\pants\Data\CargoPants_g_damage.rvmat"}}, {0.3, {"DZ\characters\pants\Data\CargoPants_damage.rvmat", "DZ\characters\pants\Data\CargoPants_g_damage.rvmat"}}, {0.0, {"DZ\characters\pants\Data\CargoPants_destruct.rvmat", "DZ\characters\pants\Data\CargoPants_g_destruct.rvmat"}}};
                };
            };
            
            class GlobalArmor {
                class Melee {
                    class Health {
                        damage = 0.9;
                    };
                    
                    class Blood {
                        damage = 0.9;
                    };
                    
                    class Shock {
                        damage = 0.9;
                    };
                };
                
                class Infected {
                    class Health {
                        damage = 0.9;
                    };
                    
                    class Blood {
                        damage = 0.9;
                    };
                    
                    class Shock {
                        damage = 0.9;
                    };
                };
            };
        };
        
        class AnimEvents {
            class SoundWeapon {
                class pickUpItem {
                    soundSet = "Shirt_pickup_SoundSet";
                    id = 797;
                };
                
                class drop {
                    soundset = "Shirt_drop_SoundSet";
                    id = 898;
                };
            };
        };
    };
    
    class CargoPants_camo1 : CamoPantsCargo_ColorBase {
        scope = 2;
        displayName = "CamoPantsCargo1";
        visibilityModifier = 0.9;
        hiddenSelectionsTextures[] = {"\BSSPants\data\CamoPantsCargo1.paa", "\BSSPants\data\CamoPantsCargo1.paa", "\BSSPants\data\CamoPantsCargo1.paa"};
    };
    
    class CargoPants_camo2 : CamoPantsCargo_ColorBase {
        scope = 2;
        displayName = "CamoPantsCargo2";
        visibilityModifier = 0.8;
        hiddenSelectionsTextures[] = {"\BSSPants\data\CamoPantsCargo2.paa", "\BSSPants\data\CamoPantsCargo2.paa", "\BSSPants\data\CamoPantsCargo2.paa"};
    };
    
    class CargoPants_camo3 : CamoPantsCargo_ColorBase {
        scope = 2;
        displayName = "CamoPantsCargo3";
        visibilityModifier = 0.8;
        hiddenSelectionsTextures[] = {"\BSSPants\data\CamoPantsCargo3.paa", "\BSSPants\data\CamoPantsCargo3.paa", "\BSSPants\data\CamoPantsCargo3.paa"};
    };    
};

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

скинь мне в личку. попробую как щас модно говорить - забинарить))

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
21 минуту назад, tronix сказал:

скинь мне в личку. попробую как щас модно говорить - забинарить))

мод скинуть?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

В итоге мод пакуеться, все хорошо. Но на моем компе выдает ошибку. Сталкивался с таким ктонибудь?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

В итоге ошибка была в том, что надо было паковать с диска P. Тема закрыта

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.