Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Eternal

Помогите найти ошибку

class CfgPatches {
	class Lost {
		units[] = {};
		weapons[] = {};
		requiredVersion = 0.1;
		requiredAddons[] = {"DZ_Data"};
	};
};

class CfgMods {
	class Lost {
		dir = "Lost_Stuf";
		picture = "";
		action = "";
		hideName = 1;
		hidePicture = 1;
		credits = "Eternal";
		extra = 0;
		type="mod";
	};
};

class cfgVehicles
{
class Container_Base;
class TTSKOPants;
/*class Lost_LootBox: Container_Base 
	{
		scope = 2;
		displayName = "Старый стальной ящик";
		descriptionShort = "Ну ладно, храни свои секреты";
		model = "Lost_Stuf\LootBox\LootBox.p3d";
		hologramMaterial = "sea_chest";
		hologramMaterialPath = "Case_obshak\data";
		slopeTolerance = 0.4;
		yawPitchRollLimit[] = {45,45,45};
		weight = 10000;
		itemBehaviour = 0;
		physLayer="item_small";
		itemSize[] = {10,10};
		carveNavmesh = 1;
		canBeDigged = 0;
		rotationFlags = 2;
		hiddenSelections[] = {"camo"};
		hiddenSelectionsTextures[] = {"Lost_stuf\Case_obshak\data\Obshak_co.paa"};
		class Cargo {
			itemsCargoSize[] = {10, 100};
			openable = 0;
			allowOwnedCargoManipulation = 0;
		};
		
		class DamageSystem {
			class GlobalHealth {
				class Health {
					hitpoints = 1;
					healthLevels[] = 
					{
						{
							1.0,
						{
							"Lost_stuf\Case_obshak\data\Obshak.rvmat"
						}
							},
						{
							0.7,
						{
							"DZ\gear\camping\data\sea_chest.rvmat"
						}
							},
						{
							0.5,
						{
							"DZ\gear\camping\data\sea_chest_damage.rvmat"
						}
							},
						{
							0.3,
						{
							"DZ\gear\camping\data\sea_chest_damage.rvmat"
						}
							},
						{
							0.0,
						{
							"DZ\gear\camping\data\sea_chest_destruct.rvmat"
						}
							}
					};

				};
			};
			
			class GlobalArmor {
				class FragGrenade {
					class Health {
						damage = 8;
					};
					
					class Blood {
						damage = 8;
					};
					
					class Shock {
						damage = 8;
					};
				};
			};
		};
		
		class AnimEvents {
			class SoundWeapon {
				class movement {
					soundSet = "seachest_movement_SoundSet";
					id = 1;
				};
				
				class pickUpItem_Light {
					soundSet = "pickUpSeaChest_SoundSet";
					id = 796;
				};
				
				class pickUpItem {
					soundSet = "pickUpSeaChest_SoundSet";
					id = 797;
				};
				
				class drop {
					soundset = "seachest_drop_SoundSet";
					id = 898;
				};
			};
		};
	};*/  //Здесь не важно
class Lost_BackStash: TTSKOPants
	{
		scope=2;
		displayName="Cтарый рюкзак";
		descriptionShort="Лямки оторванны напрочь, так что по назначению им воспользваться не получится, но он все еще герметичен так что внем вполне можно прикопать свой драгоценный хабар";
		model="DayZRP\Cheast\backpack_cache_3.p3d";
		weight=2500;
		inventorySlot={"None"};
		itemSize[]={6,6};
		carveNavmesh=1;
		canBeDigged=1;
		rotationFlags=2;
		class Cargo
		{
			itemsCargoSize[]={10,20};
			openable=0;
			allowOwnedCargoManipulation=0;
		};
	};
class Lost_BackStash1: Lost_BackStash //Место ошибки
	{
		scope=2;
		model="DayZRP\Cheast\backpack_cache_4.p3d";
	};
}

 

CfgConvert returned error. Canceling... [result]=1
Process ended with non-zero code. Exit code: 1
!> File P:\Alive_addon\Lost_Stuf\LootBox\config.cpp, line 152: .Lost_BackStash1: Undefined base class 'Lost_BackStash'
!> Config : some input after EndOfFile.
!> Error reading config file 'P:\Alive_addon\Lost_Stuf\LootBox\config.cpp'
!> 
Build failed
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Держи готовый вариант твоего

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
9 минут назад, AKuznecov сказал:

Держи готовый вариант твоего

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Спасибо, но не самому бы понять причину ошибки, вижу ты объявил слот, в этом проблема?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Нет, конечно: во-первых собран мод не правильно у тебя был, во-вторых всегда в конце класса если он заканчивается должна быть ; а иначе считаться будет как ошибка, это строго прям в конфигах, в-третьих не был объявлен аддон со штанами(DZ_Characters_Pants) в строчке requiredAddons[] = {"DZ_Data" }; а иначе данный класс от которого отталкиваешься не будет понимать конфиг, а вместе и с ним и скрипт, в-четвертых небыло объявлено откуда будут читаться скрипты он же class defs в классе Lost если делаешь кастом скрипты. Вот это были основные твои проблемы
     

class defs
		{
			class worldScriptModule
			{
				value="";
				files[]=
				{
					"Lost_Stuf/scripts/4_World"
				};
			};
		};

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.