Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe



- 0
-
Our picks
Сделал партиклы на основе дейзовских от игрока (кровотечения, рвоты) :
void CreateParticlePtc() { if (!GetGame().IsServer()) { ref ptc1 m_puddle; Particle m_ptc1Particle; vector bodypos = dBodyGetCenterOfMass(this); vector pos; pos[1] = GetGame().SurfaceY(pos[0], pos[2]); vector ori = GetGame().GetSurfaceOrientation(pos[0], pos[2]); m_ptc1 = new ptc1(); SEffectManager.PlayInWorld( m_ptc1, bodypos); m_ptc1Particle = m_ptc1.GetParticle(); m_ptc1.GetParticle().AddAsChild(this, bodypos, ori); } } class ptc1 : EffectParticle { void ptc1() { SetParticleID(ParticleList.ptc1PTC); } }
Но никак не могу вызвать их работу, пробывал void OnScheduledTick(float deltaTime) в PlayerBase
Работает только чистый вызов(CreateParticlePtc), если добавлять проверку то функция так же работает, однако создание партиклов не происходит. Есть у кого идеи?
Share this post
Link to post
Share on other sites