Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
bones

Звуки оружия

Прописал это в конфиге звука

class CfgPatches {
	class MetroRP_Sounds_Firearms_AKM {
		units[] = {};
		weapons[] = {};
		requiredVersion = 0.1;
		requiredAddons[] = {"DZ_Data", "DZ_Sounds_Effects"};
	};
};

class CfgSoundShaders {
	class base_closeShot_SoundShader;	// External class reference
	class base_distShot_SoundShader; // External class reference
	class base_midShot_SoundShader; // External class reference
	
	class MetroRP_AKM_closeShot_Soundshader : base_closeShot_SoundShader {
		samples[] = {{"MetroRP\sounds\weapons\firearms\akm\akm_shoot", 1}};
		range = 50; 
	};
	
	class MetroRP_AKM_midShot_Soundshader : base_midShot_SoundShader{
		samples[] = {{"MetroRP\sounds\weapons\firearms\akm\akm_shoot", 1}};
		volume = 0.7943282;
	};
	
	class MetroRP_AKM_distShot_Soundshader : base_distShot_SoundShader {
		samples[] = {{"MetroRP\sounds\weapons\firearms\akm\akm_shoot", 1}}; 
		volume = 0.7943282;
	};
	class MetroRP_AKM_Sil_closeShot_Soundshader : base_closeShot_SoundShader {
		samples[] = {{"MetroRP\sounds\weapons\firearms\akm\akm_shoot", 1}};
		range = 40; 
	};
	
	class MetroRP_AKM_Sil_midShot_Soundshader : base_midShot_SoundShader{
		samples[] = {{"MetroRP\sounds\weapons\firearms\akm\akm_shoot", 1}};
		volume = 0.7943282; 
	};
	
	class MetroRP_AKM_Sil_distShot_Soundshader : base_distShot_SoundShader {
		samples[] = {{"MetroRP\sounds\weapons\firearms\akm\akm_shoot", 1}};
		volume = 0.7943282;
	};
};

class CfgSoundSets {
	class Rifle_Shot_Base_SoundSet;	// External class reference	
	class MetroRP_AKM_Shot_SoundSet : Rifle_Shot_Base_SoundSet
	 {
		soundShaders[] = {"MetroRP_AKM_closeShot_Soundshader", "MetroRP_AKM_midShot_Soundshader", "MetroRP_AKM_distShot_Soundshader"};
	 };
	class MetroRP_AKM_Sil_Shot_SoundSet : Rifle_Shot_Base_SoundSet 
	{
		soundShaders[] = {"MetroRP_AKM_Sil_closeShot_Soundshader", "MetroRP_AKM_Sil_midShot_Soundshader", "MetroRP_AKM_Sil_distShot_Soundshader"};
	};
};

Прописал это в конфиге оружия

soundSetShot[] = {"MetroRP_AKM_Shot_SoundSet","AK_Tail_SoundSet","AK_InteriorTail_SoundSet"};
soundSetShotExt[] = {{"MetroRP_AKM_Sil_Shot_SoundSet","AK_silencerTail_SoundSet","AK_silencerInteriorTail_SoundSet"},{"AK_silencerHomeMade_SoundSet","AK_silencerHomeMadeTail_SoundSet","AK_silencerInteriorHomeMadeTail_SoundSet"}};

И проблема в том, что звука то в игре я не слышу.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 час назад, Zenith сказал:

Звук выстрела в формате .ogg?

И второе. Зачем closeShot, midShot и distShot используют один и тот же akm_shoot?

 

28 минут назад, AKuznecov сказал:

При запаковке в настройках Addon Builder должен быть перечислены те форматы файлов с которыми работаете для звука это *.ogg; для скриптов анимаций это *.asi; и тд

Проблема решена. Pbo Project просто бинарил всё криво)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Звук выстрела в формате .ogg?

И второе. Зачем closeShot, midShot и distShot используют один и тот же akm_shoot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
22 минуты назад, Zenith сказал:

Звук выстрела в формате .ogg?

И второе. Зачем closeShot, midShot и distShot используют один и тот же akm_shoot?

Да, в .ogg. 
Потому что других нет. Да и это значение не имеет. У меня проблема в том, что звук выстрела в игре не слышно.

Edited by bones (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

При запаковке в настройках Addon Builder должен быть перечислены те форматы файлов с которыми работаете для звука это *.ogg; для скриптов анимаций это *.asi; и тд

Edited by AKuznecov (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

В дополнение предыдущего комментария 

Screenshot_2.png.a86cacac5a735495677e2810bf0a0ab6.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.