Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
DarkShy

помощь со сменой параметров

Доброго времени суток!
Прошу помощи в редактировании параметров брони и урона патрон. Слышал, что можно как-то предопределять эти параметры через свой мод, указав Projectiles и GlobalArmor.
Если подобный разбор есть на сайте, тегните пожалуйста на эту статью.
Поиск тут работает отвратно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
18.02.2021 в 13:54, FreddyCruger сказал:

class CfgPatches {     class RFDW {         units[] = {};         weapons[] = {};         requiredVersion = 0.1;         requiredAddons[] = {"DZ_Data", "DZ_Weapons_Projectiles"};         ammo[] = {"Bullet_556x45", "Bullet_545x39", "Bullet_762x54", "Bullet_308Win", "Bullet_762x39", "Bullet_45ACP", "Bullet_357", "Bullet_9x19", "Bullet_380", "Bullet_22", "Bullet_9x39AP", "Bullet_9x39"};     }; }; class CfgAmmo {     class ShotgunCore;    // External class reference     class DefaultAmmo;    // External class reference     class BulletCore;    // External class reference     class Bullet_Base;    // External class reference          class Bullet_556x45 : Bullet_Base {         damageBarrel = 125;         damageBarrelDestroyed = 125;     };          class Bullet_545x39 : Bullet_Base {         damageBarrel = 112.143;         damageBarrelDestroyed = 112.143;     };          class Bullet_762x54 : Bullet_Base {         damageBarrel = 250;         damageBarrelDestroyed = 250;     };          class Bullet_308Win : Bullet_Base {         damageBarrel = 250;         damageBarrelDestroyed = 250;     };          class Bullet_762x39 : Bullet_Base {         damageBarrel = 250;         damageBarrelDestroyed = 250;     };          class Bullet_45ACP : Bullet_Base {         damageBarrel = 94;         damageBarrelDestroyed = 94;     };          class Bullet_357 : Bullet_Base {         damageBarrel = 94;         damageBarrelDestroyed = 94;     };          class Bullet_9x19 : Bullet_Base {         damageBarrel = 83;         damageBarrelDestroyed = 83;     };          class Bullet_380 : Bullet_Base {         damageBarrel = 75;         damageBarrelDestroyed = 75;     };          class Bullet_22 : Bullet_Base {         damageBarrel = 57;         damageBarrelDestroyed = 57;     };          class Bullet_9x39AP : Bullet_Base {         damageBarrel = 125;         damageBarrelDestroyed = 125;     };          class Bullet_9x39 : Bullet_Base {         damageBarrel = 125;         damageBarrelDestroyed = 125;     }; };


class CfgPatches {
    class RFDW {
        units[] = {};
        weapons[] = {};
        requiredVersion = 0.1;
        requiredAddons[] = {"DZ_Data", "DZ_Weapons_Projectiles"};
        ammo[] = {"Bullet_556x45", "Bullet_545x39", "Bullet_762x54", "Bullet_308Win", "Bullet_762x39", "Bullet_45ACP", "Bullet_357", "Bullet_9x19", "Bullet_380", "Bullet_22", "Bullet_9x39AP", "Bullet_9x39"};
    };
};

class CfgAmmo {
    class ShotgunCore;    // External class reference
    class DefaultAmmo;    // External class reference
    class BulletCore;    // External class reference
    class Bullet_Base;    // External class reference
    
    class Bullet_556x45 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
    
    class Bullet_545x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 112.143;
        damageBarrelDestroyed = 112.143;
    };
    
    class Bullet_762x54 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_308Win : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_762x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_45ACP : Bullet_Base {
        damageBarrel = 94;
        damageBarrelDestroyed = 94;
    };
    
    class Bullet_357 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 94;
        damageBarrelDestroyed = 94;
    };
    
    class Bullet_9x19 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 83;
        damageBarrelDestroyed = 83;
    };
    
    class Bullet_380 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 75;
        damageBarrelDestroyed = 75;
    };
    
    class Bullet_22 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 57;
        damageBarrelDestroyed = 57;
    };
    
    class Bullet_9x39AP : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
    
    class Bullet_9x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
};

вот пробуй

Зачем ты человека вводишь в заблуждение? Изучай внимательнее матчасть, тебе написали, Projectiles, а это значит урон патрона:

class Bullet_556x45 : Bullet_Base {
        scope = 2;
        spawnPileType = "Ammo_556x45";
        casing = "FxCartridge_556";
        round = "FxRound_556";
        hit = 17;
        indirectHit = 0;
        indirectHitRange = 0;
        initSpeed = 1000;
        typicalSpeed = 1000;
        airFriction = -0.00105;
        caliber = 0.9;
        deflecting = 10;
        tracerScale = 1;
        tracerStartTime = -1;
        tracerEndTime = 1;
        nvgOnly = 1;
        damageBarrel = 3;
        damageBarrelDestroyed = 30;
        weight = 0.00356;
        
        class DamageApplied {
            type = "Projectile";
            dispersion = 0;
            bleedThreshold = 1;
            defaultDamageOverride[] = {{0.5, 1}};
            
            class Health {
                damage = 51;
            };
            
            class Blood {
                damage = 100;
            };
            
            class Shock {
                damage = 50;
            };
        };
        
        class NoiseHit {
            strength = 10;
            type = "shot";
        };
    };






P.S ознакомься, прежде чем давать такие советы

Edited by 123new
вставка кода в обязательный тег для его вставки (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites







  • 0

Есть у кого-нибудь какие-нибудь мысли на этот счёт? Просто очень нужно.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
10 часов назад, FreddyCruger сказал:

class CfgPatches {     class RFDW {         units[] = {};         weapons[] = {};         requiredVersion = 0.1;         requiredAddons[] = {"DZ_Data", "DZ_Weapons_Projectiles"};         ammo[] = {"Bullet_556x45", "Bullet_545x39", "Bullet_762x54", "Bullet_308Win", "Bullet_762x39", "Bullet_45ACP", "Bullet_357", "Bullet_9x19", "Bullet_380", "Bullet_22", "Bullet_9x39AP", "Bullet_9x39"};     }; }; class CfgAmmo {     class ShotgunCore;    // External class reference     class DefaultAmmo;    // External class reference     class BulletCore;    // External class reference     class Bullet_Base;    // External class reference          class Bullet_556x45 : Bullet_Base {         damageBarrel = 125;         damageBarrelDestroyed = 125;     };          class Bullet_545x39 : Bullet_Base {         damageBarrel = 112.143;         damageBarrelDestroyed = 112.143;     };          class Bullet_762x54 : Bullet_Base {         damageBarrel = 250;         damageBarrelDestroyed = 250;     };          class Bullet_308Win : Bullet_Base {         damageBarrel = 250;         damageBarrelDestroyed = 250;     };          class Bullet_762x39 : Bullet_Base {         damageBarrel = 250;         damageBarrelDestroyed = 250;     };          class Bullet_45ACP : Bullet_Base {         damageBarrel = 94;         damageBarrelDestroyed = 94;     };          class Bullet_357 : Bullet_Base {         damageBarrel = 94;         damageBarrelDestroyed = 94;     };          class Bullet_9x19 : Bullet_Base {         damageBarrel = 83;         damageBarrelDestroyed = 83;     };          class Bullet_380 : Bullet_Base {         damageBarrel = 75;         damageBarrelDestroyed = 75;     };          class Bullet_22 : Bullet_Base {         damageBarrel = 57;         damageBarrelDestroyed = 57;     };          class Bullet_9x39AP : Bullet_Base {         damageBarrel = 125;         damageBarrelDestroyed = 125;     };          class Bullet_9x39 : Bullet_Base {         damageBarrel = 125;         damageBarrelDestroyed = 125;     }; };


class CfgPatches {
    class RFDW {
        units[] = {};
        weapons[] = {};
        requiredVersion = 0.1;
        requiredAddons[] = {"DZ_Data", "DZ_Weapons_Projectiles"};
        ammo[] = {"Bullet_556x45", "Bullet_545x39", "Bullet_762x54", "Bullet_308Win", "Bullet_762x39", "Bullet_45ACP", "Bullet_357", "Bullet_9x19", "Bullet_380", "Bullet_22", "Bullet_9x39AP", "Bullet_9x39"};
    };
};

class CfgAmmo {
    class ShotgunCore;    // External class reference
    class DefaultAmmo;    // External class reference
    class BulletCore;    // External class reference
    class Bullet_Base;    // External class reference
    
    class Bullet_556x45 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
    
    class Bullet_545x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 112.143;
        damageBarrelDestroyed = 112.143;
    };
    
    class Bullet_762x54 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_308Win : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_762x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_45ACP : Bullet_Base {
        damageBarrel = 94;
        damageBarrelDestroyed = 94;
    };
    
    class Bullet_357 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 94;
        damageBarrelDestroyed = 94;
    };
    
    class Bullet_9x19 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 83;
        damageBarrelDestroyed = 83;
    };
    
    class Bullet_380 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 75;
        damageBarrelDestroyed = 75;
    };
    
    class Bullet_22 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 57;
        damageBarrelDestroyed = 57;
    };
    
    class Bullet_9x39AP : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
    
    class Bullet_9x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
};

вот пробуй

А прочность брони как изменить?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Вот почитай, посмотри, отпадут все вопросы касаемо изменения каких либо предметов

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • -2
class CfgPatches {
    class RFDW {
        units[] = {};
        weapons[] = {};
        requiredVersion = 0.1;
        requiredAddons[] = {"DZ_Data", "DZ_Weapons_Projectiles"};
        ammo[] = {"Bullet_556x45", "Bullet_545x39", "Bullet_762x54", "Bullet_308Win", "Bullet_762x39", "Bullet_45ACP", "Bullet_357", "Bullet_9x19", "Bullet_380", "Bullet_22", "Bullet_9x39AP", "Bullet_9x39"};
    };
};

class CfgAmmo {
    class ShotgunCore;    // External class reference
    class DefaultAmmo;    // External class reference
    class BulletCore;    // External class reference
    class Bullet_Base;    // External class reference
    
    class Bullet_556x45 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
    
    class Bullet_545x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 112.143;
        damageBarrelDestroyed = 112.143;
    };
    
    class Bullet_762x54 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_308Win : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_762x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 250;
        damageBarrelDestroyed = 250;
    };
    
    class Bullet_45ACP : Bullet_Base {
        damageBarrel = 94;
        damageBarrelDestroyed = 94;
    };
    
    class Bullet_357 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 94;
        damageBarrelDestroyed = 94;
    };
    
    class Bullet_9x19 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 83;
        damageBarrelDestroyed = 83;
    };
    
    class Bullet_380 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 75;
        damageBarrelDestroyed = 75;
    };
    
    class Bullet_22 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 57;
        damageBarrelDestroyed = 57;
    };
    
    class Bullet_9x39AP : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
    
    class Bullet_9x39 : Bullet_Base {
        damageBarrel = 125;
        damageBarrelDestroyed = 125;
    };
};

вот пробуй

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.