Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
XenoZD

Замена анимации действия

Где можно найти, на какую анимацию ссылается действие? Хочу дать действию вливания физраствора анимацию переливания крови

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
1 час назад, XenoZD сказал:

Где можно найти, на какую анимацию ссылается действие? Хочу дать действию вливания физраствора анимацию переливания крови

Тебе надо полностью писать скрипт, который заменит взаимодействие предмета с чем-то.
Имхо, проще плясать от нового класса для такого.

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Грустно, но окей
Я не зарывался глубоко в код, так что поверю на слово, но если у кого есть мысли на этот счёт - вопрос открытый

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Обратись к action функции. Вот готовый скрипт, вставь его в 4_World
 

modded class ActionGiveSalineSelf: ActionContinuousBase
 { 
  void ActionGiveSalineSelf()
  {
  m_CallbackClass = ActionGiveSalineSelfCB;
  m_SpecialtyWeight = UASoftSkillsWeight.PRECISE_MEDIUM;
  
 // m_CommandUID = DayZPlayerConstants.CMD_ACTIONFB_CRAFTING; анимация стандартная
  m_CommandUID = DayZPlayerConstants.CMD_ACTIONFB_SALINEBLOODBAG; //анимация крови
  m_FullBody = true;
  m_StanceMask = DayZPlayerConstants.STANCEMASK_CROUCH;
  }
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
29.11.2020 в 23:01, Yuki сказал:

Тебе надо полностью писать скрипт, который заменит взаимодействие предмета с чем-то.
Имхо, проще плясать от нового класса для такого.

Нифига это не проще, ради такой мелочи создавать новый предмет, новую action функцию.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
17.03.2021 в 20:37, aimlock сказал:

Обратись к action функции. Вот готовый скрипт, вставь его в 4_World
 

modded class ActionGiveSalineSelf: ActionContinuousBase { void ActionGiveSalineSelf() { m_CallbackClass = ActionGiveSalineSelfCB; m_SpecialtyWeight = UASoftSkillsWeight.PRECISE_MEDIUM; // m_CommandUID = DayZPlayerConstants.CMD_ACTIONFB_CRAFTING; анимация стандартная m_CommandUID = DayZPlayerConstants.CMD_ACTIONFB_SALINEBLOODBAG; //анимация крови m_FullBody = true; m_StanceMask = DayZPlayerConstants.STANCEMASK_CROUCH; } }


modded class ActionGiveSalineSelf: ActionContinuousBase
 { 
  void ActionGiveSalineSelf()
  {
  m_CallbackClass = ActionGiveSalineSelfCB;
  m_SpecialtyWeight = UASoftSkillsWeight.PRECISE_MEDIUM;
  
 // m_CommandUID = DayZPlayerConstants.CMD_ACTIONFB_CRAFTING; анимация стандартная
  m_CommandUID = DayZPlayerConstants.CMD_ACTIONFB_SALINEBLOODBAG; //анимация крови
  m_FullBody = true;
  m_StanceMask = DayZPlayerConstants.STANCEMASK_CROUCH;
  }
}

 

А какая функция у idle? И можно ли заставить использовать анимацию определенному NPC?
Хочу заставить NPC стоять в разных позах.

Заранее спасибо за ответ!

Edited by ShepardRussian (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.