Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
- 0
-
Our picks
Пытаюсь сделать так, чтобы, если больной холерой игрок пытается попить - его после первого глотка выворачивало обратно
Сейчас его выворачивает только если ты сам закончишь пить
modded class ActionDrinkPondContinuous { override void OnEndAnimationLoopServer(ActionData action_data) { super.OnEndAnimationLoopServer(action_data); if (action_data.m_Player.GetModifiersManager().IsModifierActive(eModifiers.MDF_CHOLERA)) { action_data.m_Player.GetSymptomManager().QueueUpPrimarySymptom(SymptomIDs.SYMPTOM_VOMIT); action_data.m_Player.GetActionManager().Interrupt(); } } }
Есть у кого идеи, что тут не так?
Share this post
Link to post
Share on other sites