Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
FreddyCruger

Внедрение агента болезни

Доброго времени суток, уважаемые. Есть ли такая возможность, как внедрение агента болезни, как только игрок разделал животное, труп, зомби если он без перчаток. По сути смысл, если только руки в крови сразу заносится агент болезни. Подскажите какую функцию смотреть

Нашел в ActionSkinning такое:
 

PluginLifespan module_lifespan = PluginLifespan.Cast( GetPlugin( PluginLifespan ) );
		module_lifespan.UpdateBloodyHandsVisibility( action_data.m_Player, true );

что сюда добавить чтобы заразить сразу холерой например?

Edited by FreddyCruger (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts








  • 0
23 минуты назад, Ewgen сказал:

InsertAgent(eAgents.WOUND_AGENT);

сразу под эти строки? модю класс и добавляю это, правильно понял?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
35 минут назад, FreddyCruger сказал:

сразу под эти строки? модю класс и добавляю это, правильно понял?

 

Да, можешь замодить класс действия и оверрайдить функцию OnFinishProgressServer с super

Обращаешься к переменной игрока и вызываешь функцию InsertAgent(eAgents.{your_agent}, 1);

 

Либо 2й вариант: замодить PlayerBase класс и там в методе установки кровавых рук сделать тоже самое

 

Но я думаю первое подойдет больше

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
47 минут назад, FreddyCruger сказал:

сразу под эти строки? модю класс и добавляю это, правильно понял?

 

Хотя не.... глянул короче module_lifespan.UpdateBloodyHandsVisibility( action_data.m_Player, true );

 

Там еще проверка идет на возможность установки "кровавых рук"

 

Так что гляди и устанавливай либо в PlayerBase либо в PluginLifespan

Edited by SharkAttack (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
7 часов назад, SharkAttack сказал:

Там еще проверка идет на возможность установки "кровавых рук"

Ага, благодарю, буду колдовать

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.