Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe

AI BOT - DAYZ SA 11.1.21

130.00 USD

   (0 reviews)
Sign in to follow this  

Buying products not through S-Platoon, you risk being deceived, or you can get a strike on your mod on Steam, because most users who sell products through PM and Discord, sell someone else's (stolen) mods. Be vigilant and do not let yourself be deceived

1 Screenshot

Product description

 

 

 

 

 

!!!!Как использовать ботов на вашем сервере - это только ваша фантазия!!!!

------Инструкция по управлению ботами------
Создание ботов на сервере:

<m_BotSolder> - Переменная класса будет использоваться для взаимодействия с ботом.
<"7500 0 7500"> - Координаты где должен появиться бот. (их можно получить из оффлайн клиента)

SurvivorBotBase m_BotSolder = GetGame().CreateObject("BotM_Mirek", "7500 0 7500");

//Даём одежду боту (аналогично как стартовый лут игроку)
m_BotSolder.GetInventory().CreateInInventory("NBCGlovesGray");
m_BotSolder.GetInventory().CreateInInventory("NBCHoodGray");
m_BotSolder.GetInventory().CreateInInventory("NBCPantsGray");
m_BotSolder.GetInventory().CreateInInventory("NBCBootsGray");
m_BotSolder.GetInventory().CreateInInventory("NBCJacketGray");
m_BotSolder.GetInventory().CreateInInventory("GP5GasMask");
//----------------------------------------------------------//

//Даём оружие боту (Магазин появиться автоматически)
m_BotSolder.AddWeapon("AKM"); //Само оружие
m_BotSolder.AddWeaponAtt("AK_WoodBttstck"); //Аттачменты на оружие (прицелы, рукоятки, итд)
m_BotSolder.AddWeaponAtt("AK_WoodHndgrd"); //Аттачменты на оружие (прицелы, рукоятки, итд)

Чекпоинты:
//Включает использование чекпоинтов (если нет этой функции, то бот будут сохранять первоначальную позицию)
//А также не будет работать функция "AddCheckpoint"
m_BotSolder.SetUseCheckpoint(); 

//Добавляем чекпоинты МИНИМУМ-2, МАКСИМУМ-100 (сам чекпоинт это координата, можно получить из оффлайн клиента)
//Ходит он по ним зациклинно. 
m_BotSolder.AddCheckpoint("1724.632080 451.730408 14298.412109");
m_BotSolder.AddCheckpoint("1681.035522 451.784302 14278.791016");
m_BotSolder.AddCheckpoint("1668.385742 451.730408 14268.739258");
m_BotSolder.AddCheckpoint("1653.012695 451.784302 14245.443359");
m_BotSolder.AddCheckpoint("1662.009521 451.784302 14220.044922");
m_BotSolder.AddCheckpoint("1668.885010 451.730408 14177.100586");

m_BotSolder.SetRandom(1000); //заставить бота бегать хаотично  по карте 
//Более наглядный пример в файле миссии

 

Заметка:

- Возможны конфликты с другими модификациями !!!

- Если вы не разбираетесь в установке, это не значит, что мод не работает! (Напишите мне, я помогу!)

- Возможные баги и т.д. Это DayZ, тут все возможно: D

 

 

 

 

 

!!!! How to use bots on your server is only your imagination !!!!

------ Instructions for managing bots ------
Creating bots on the server:

<m_BotSolder> - The class variable will be used to interact with the bot.
<"7500 0 7500"> - Coordinates where the bot should appear. (they can be obtained from the offline client)

SurvivorBotBase m_BotSolder = GetGame (). CreateObject ("BotM_Mirek", "7500 0 7500");

// Give clothes to the bot (similar to starting loot for the player)
m_BotSolder.GetInventory (). CreateInInventory ("NBCGlovesGray");
m_BotSolder.GetInventory (). CreateInInventory ("NBCHoodGray");
m_BotSolder.GetInventory (). CreateInInventory ("NBCPantsGray");
m_BotSolder.GetInventory (). CreateInInventory ("NBCBootsGray");
m_BotSolder.GetInventory (). CreateInInventory ("NBCJacketGray");
m_BotSolder.GetInventory (). CreateInInventory ("GP5GasMask");
// ------------------------------------------------ ---------- //

// Give the weapon to the bot (The store will appear automatically)
m_BotSolder.AddWeapon ("AKM"); // The weapon itself
m_BotSolder.AddWeaponAtt ("AK_WoodBttstck"); // Attachments for weapons (sights, handles, etc.)
m_BotSolder.AddWeaponAtt ("AK_WoodHndgrd"); // Attachments to weapons (sights, grips, etc.)

Checkpoints:
// Enables the use of checkpoints (if this function is absent, then the bot will keep the original position)
// And also the "AddCheckpoint" function will not work
m_BotSolder.SetUseCheckpoint ();

// Add checkpoints MINIMUM-2, MAXIMUM-100 (the checkpoint itself is a coordinate, you can get it from the offline client)
// He walks on them in a loop.
m_BotSolder.AddCheckpoint ("1724.632080 451.730408 14298.412109");
m_BotSolder.AddCheckpoint ("1681.035522 451.784302 14278.791016");
m_BotSolder.AddCheckpoint ("1668.385742 451.730408 14268.739258");
m_BotSolder.AddCheckpoint ("1653.012695 451.784302 14245.443359");
m_BotSolder.AddCheckpoint ("1662.009521 451.784302 14220.044922");
m_BotSolder.AddCheckpoint ("1668.885010 451.730408 14177.100586");

m_BotSolder.SetRandom (1000); // make the bot run randomly around the map
// A more visual example in the mission file

 

Note:

- Possible conflicts with other modifications !!!

- If you do not understand the installation, this does not mean that the mod is not working! (Email me I will help!)

- Possible bugs, etc. It's DayZ everything is possible here: D

 

mail - ilya32bit2014@gmail.com


What's New in Version 11.1.21

Released

Исправлен баг с RPC. 


Compatible version

1.10

Actions after purchase

Если не смоги разобраться за помощьюпишите ВК- https://vk.com/i_kolobov





User Feedback

You may only provide a review once you have downloaded the file.

There are no reviews to display.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.